Polityka zwrotów

POLITYKA ZWROTÓW


Informacje główne

  • 14-dniowa polityka zwrotów
  • Czas przetwarzania zwrotu: do 5 dni roboczych
  • Brak opłaty za przyjęcie zwrotu (tzw. “restocking fee”)

Jak dokonać zwrotu

Aby rozpocząć proces zwrotu, prosimy o kontakt pod adresem: biznes.saralis@gmail.com  – otrzymasz od nas formularz zwrotu.

Zwrot będzie mógł zostać przyjęty tylko wtedy, gdy zostaną spełnione poniższe warunki:

● Produkty muszą znajdować się w stanie oryginalnym lub nowym, z zachowanymi wszystkimi etykietami, metkami i oryginalnym opakowaniem.
● Zwracane produkty nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania.
● Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć numer zamówienia.
● W przypadku uszkodzenia produktu, prosimy o dołączenie dokumentacji zdjęciowej lub wideo potwierdzającej problem.


Zwrot środków

Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę zwrotną, poinformujemy o tym fakcie e‑mailem.
Zwrot kwoty zakupu na Twoje konto nastąpi w ciągu 7 dni od momentu przetworzenia zwrotu.


Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko tego samego dnia, maksymalnie w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia.
Po tym czasie zamówienia są już w trakcie realizacji, dlatego niestety nie będzie możliwe ich anulowanie.

W przypadku chęci anulowania zamówienia prosimy o kontakt po jego złożeniu na adres: bizes.saralis@gmail.com